4 Mart 2017 Cumartesi

cmd ile İnstagram çalma HackerSitemiz2

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle cmd (Komut İstemi) ile nasıl instagram çalınır onu göstericem.İlk başta cmd ye giriyoruz sonra oraya "Net" yazıyoruz sonra "Net İnstagram profile kullanıcı adı"giriyoruz yani 

1-Net yazıyoruz

2-Net İnstagram profile bahattin33 

diyoruz ve yanına *password* koyuyoruz bu kadar  yani hepsine bir işlemde söyliyeyim

Net enter yapıyoruz sonra Net instagram profile bahattin33(örnek) sonra *password* yapıyoruz

net

net instagram profile bahattin33 *password* yazıyoruz 10-15 dk bekleyin altta şifreyi verecektir.

Görüşmek üzere hoşçakalın.

163 yorum:

  1. Arkadaşlar bahattin33 örnektir kimin instagramını çalacaksanız onu girin örn:emre45

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak nasıl yazmamız gerekiyor. çünkü hep hata veriyor ve olmuyor :(

      Sil
    2. Sedefnur_01 *password*

      Sil
    3. Ben yaoamiyorumya 2 saattir ugrasiyorum uygulamanin tam olarak adi ne

      Sil
    4. kardeşim bu uygulama deil youtube cmd nasıl açılır yaz görürsün

      Sil
    5. ben versam sen hekler misin

      Sil
    6. Abi bı hesap vardı sevgilimin msj karı okumakicin alabilirmisi

      Sil
    7. ben size kullanıcı adını versem çalarmısınız

      Sil
    8. Yok olmuyor dediğini yaptım ama olmadı 10-15 dk geçti

      Sil
    9. kardeşim merhaba sosyel medyada set satılıyor instadan ulaş bana jokerrealq set ücrelidir set alarak hem 20 30 bin tl par a kazan hemde ogren .

      Sil
    10. Ben versem hacker misin cok denedim olmadı. Biri arkadasımın. İzinsiz fotolarını paylaşıyormuş girmeye denedim olmadı. Calıp bana verirmisin. Bide güzel anlatmışsın ama ben anlamadım

      Sil
    11. abi biriniz benim yerime bir hesabı çalsada 20 30 neysen ben veriyim
      ama nolur bana acil lazım bu hesap

      Sil
    12. abi kodları yazdıktan sonra enter e basıyormuyuz

      Sil
    13. CMD ile hiçbirşeyi çalamazsın Arkadaş sallamış inanmayın CMD komut istemidir. Bazı hacking işlemlerinde yarar ama tamamen CMD ile Hiçbirşeye salıramaz ve çalamazsınız.

      Sil
    14. @yunus_845 *password

      Sil
    15. Merhaba hesabım çalındı ve e posta değişti geri alırmısınız @furkkandeemir bu

      Sil
    16. Slm size bi hesap versem çalabilirmisiniz

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yalan kardeşim inanmayın

      Sil
    2. Önerdiği site paralı yanlış siteden denemiş olabilirsin

      Sil
    3. Knk ben versem sen haclesen

      Sil
  3. Telefon Numarasından Instagram Kullanıcısı Bulma – Nasıl Yapılır?
    https://www.dogushan.com/telefon-numarasindan-instagram-kullanicisi-bulma-nasil-yapilir/
    Gezilen doğal yerlerin paylaşılması ya da özel anların sanal sunucu üzerinden herkese paylaştırılması konusunda oldukça yararlı platformların başında yer alan Instagram, kullanıcıların daha memnun kalması için çeşitli özellikleri ortaya çıkarmaktadır. Milyonlarca kişi tarafınca aktif olarak kullanılan sosyal medya platformunda, takip etmek ve edilmek önemli amaçların başında gelmektedir. Ancak fazla samimiyeti olmadığı, yeni kişileri takip etmek isteyenler için ideal olan telefon numarasından instagram kullanıcısı bulma yöntemleri, kişinin adını ve soyadını bilmeyen veya kısa yoldan aradığı kişileri takip etmek isteyen kişiler için büyük kolaylıktır.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar hepsi aldatmaca olmuyor boşuna oğraşmayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyoz yallllllllllllllllllllllllllan bnlarrrrrrrrrrrrrr

      Sil
  6. Kerem676789 bu hesap beni tehdit ediyo bunun kapanmasını istiyorum

    YanıtlaSil

  7. net instagram profile nurhn0 *password*

    YanıtlaSil
  8. hesap nasıl ele gecirilir

    YanıtlaSil
  9. Instagram hesabımı unuttum şifresini

    YanıtlaSil
  10. abdil_snr_42 calip sifresini verir.isiniz lutfen

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar instagram hesabım çalındı açtığım Gmail adresimide sifresinide unuttum adresi versem hesabı geri alabilecek biri varmi aranizda

    YanıtlaSil
  12. Net İnstagram profile rossessx *password*

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar böyle mallara inanmayın kendini hacker diye gösteriyorlar instagramım enesa.07 sıkıntısı olan bana direk yazsın beleşten instagram çalıp veriyorum kimin hesabı gittiyse çalındıysa anında geri alıp veriyorum yeterki böylelerine inanmayın bu site boktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hesabımın şifresinı unuttum ve numara değişti yardım edebilir misiniz
      Kullanıcı adi:cigdemkuas75

      Sil
    2. Benim hesabımın şifresinı unuttum ve numara değişti yardım edebilir misiniz
      Kullanıcı adi:cigdemkuas75

      Sil
    3. Benim hesabımın şifresinı unuttum ve numara değişti yardım edebilir misiniz
      Kullanıcı adi:cigdemkuas75

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bir hesap var alabilir misin

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. İnstagram hesap calmak icin bana ulaşın burdakiler yalan dolan baya kişiye yardımcı oldum inanmayan yazsın enesas.7 ınstagram adresim .....

    YanıtlaSil
  16. Daha öncede baya çaldım baya kişiye yararım dokundu elimde fazla hesapta var isteyene veriyorum yazın ınstagram dan enesas.7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap adını versem yardımcı olurmusunuz acil lazım lütfen

      Sil
  17. Acil olarak bi hesap var sifreyi unuttuk e postayi da bilmiyoruz yardimci olabilecek var mi

    YanıtlaSil
  18. by_nrttin bana bu hesabın şifresi lazım

    YanıtlaSil
  19. Çalınan hesabımı geri alsak istiyorum

    YanıtlaSil
  20. Lütfen bana yardım edin Bi hesabı almam lazim

    YanıtlaSil
  21. Bana Bi hesap çalarmısınız

    YanıtlaSil
  22. Rica ediyorum bunu patlatın acil🙏
    https://instagram.com/queen_of_liberties?igshid=v34y6dbf9u01

    YanıtlaSil
  23. Bana acil yardım lazım arkadaşlar eski sevgilim hesaplarımı çaldı bende onunkini almak istiyoruö ama beceremedim bu işi biri yardımcı olabilir mi:(((

    YanıtlaSil
  24. Bana acil yardım lazım arkadaşlar eski sevgilim hesaplarımı çaldı bende onunkini almak istiyoruö ama beceremedim bu işi biri yardımcı olabilir mi:(((

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar şerefsiz eski sevgilim benim hesaplarımı çaldı bende onun hesabını istiyorum çok acil yardımcı olucak biri ben beceremedim bu işi:((

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar şerefsiz eski sevgilim benim hesaplarımı çaldı bende onun hesabını istiyorum çok acil yardımcı olucak biri ben beceremedim bu işi:((

    YanıtlaSil
  27. xbaskan.c0 şifremi unuttum giriş yapamıyorum şuanda

    YanıtlaSil
  28. Bu sahte resmi sitede bu yayınlanmaz Gizli yayınlanması gerekir güvenli değilde ssl sertifikası alınmadığı için yani dolandırıclar

    YanıtlaSil
  29. Net Instagram profile l_x.nur.x_l *password*

    YanıtlaSil
  30. Net instagram profile duzgunulas099 *passvort*

    YanıtlaSil
  31. Net
    net instagram profilə duzgunulas099 *passbord*

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. _havincin *password* acil

    YanıtlaSil
  34. 04_sel_damla_05

    YanıtlaSil
  35. evilplatoo abi bunu calip bana versene

    YanıtlaSil
  36. xll.arjin.llx buhesabi ala bilirmisin abi

    YanıtlaSil
  37. Ferideoozdincc su hesap acil bana lazım hesabımı çaldılar

    YanıtlaSil
  38. Bi hesap versem çalarmısınız arkadaşlar çok acill

    YanıtlaSil
  39. Arkadaşlar hesabım çalındı biri yardımcı olabilir mi bana

    YanıtlaSil
  40. Bu işinizi görebilir https://www.md5.com.tr/urun/instagram-hesap-kurtarma-destek-hizmeti/

    YanıtlaSil
  41. https://www.md5.com.tr/urun/instagram-hesap-kurtarma-destek-hizmeti/

    YanıtlaSil
  42. Selamün aleyküm değerli abim benim instagram hesabım çalındı da bana yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  43. https://instagram.com/sem__t00nn72?utm_medium=copy_link

    YanıtlaSil
  44. https://instagram.com/goknur_denizx?utm_medium=copy_link

    YanıtlaSil
  45. İnstegram hesap çalma
    İnstegram hesap çalma
    İnstegram hesap çalma
    İnstegram hesap çalma

    YanıtlaSil
  46. bayramvaliev_ *password*

    YanıtlaSil
  47. Net
    bayramvaaliev_ *password*

    YanıtlaSil
  48. Hesabım çalındı bana yardím edermisiniz

    YanıtlaSil
  49. Şifremi unutum çalıp bana verebilir misiniz biri bana yardımcı olabilirim acaba

    YanıtlaSil
  50. net Instagram profile Yarali_kalp_x__16 *password*

    YanıtlaSil
  51. Merhaba ücret karşiliği hesap çalabilir misin ? Bana ulaş @blackmotovlog

    YanıtlaSil
  52. abi benim bi hesap calmam lazim acil yardim eder misin lutfen

    YanıtlaSil
  53. https://instagram.com/jantiibrahim?utm_medium=copy_link hesap şiferesi

    YanıtlaSil
  54. Mal mal konuşmayın BİRİ VAR HESABİNİ ÇALABİLİR MISIN 👈lafa bak www.ayyildiztim.com.org 🤣😂

    YanıtlaSil
  55. Hesabım calindi ama eski numaram üzerine nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
  56. Net eminehayatrencber2101 *password*

    YanıtlaSil
  57. Bana yardımcı olurmusun kendi hesabım çalındı

    YanıtlaSil
  58. _saribyndrgamze11_ *pasword*

    YanıtlaSil